Monday, April 13, 2009

isnin = 月曜日。。普通の日だった。hari2 yg biase..

ahah..hari ni mmg payah nk bgun..yappari ne..daus ketuk pintu bilik pun aku x bls..ngantuk sgt yg amat..tp..aku bgun jgk la..tu pun da lmbt nk smyang subuh..jap ag aku tido balik smpai la area kul 8.15 aku bgun..n trus capai sterika kt bwh meja study n gosok kemeja nk p klas..
pas tu aku mndi cepat2 dgn hajat nak br8fes kat shokudo(cafe) tp last2 lambat jugak..sempat beli sandwich je..smbil makan sandwich aku jalan cepat2 gi kelas agar aku x lambat masuk kelas endo sensei yg memang cun gile dan sangat la baik..setakat nih x pernah lagi tgk dy marah student..sepanjang 2 minggu lebih ni aku jarang tido dalam kelas bkn kerana takut sbb da naik 2nensei(pljr thun 2) tp sbb x nk miss tgk muke endo sensei..ahaha..well..this is my final week of heaven b4 entering the real life of aaj..aaj no seikatsu to ieba, maa..jigoku mitai da mon ne..(klw ckp psal life kat aaj..it's like hell)..tp seronok la...hari ni pun kelas cam biase..start kul 9 n abis kul 1.00 dgn kelas jamilah sensei sbg kelas terakhir hari ni..jamilah sensei lak x abis2 ngan lawak kyuuni(suddenly) beliau yg membuatkn nk pecah ank perut ni..ketawe cm org ilang akal..area kul 1.15 aku da sampai shokudo balik n beli nasik wat naik atas...lepas mkn sepatut ny ade kelas houko(x-tra) math tp memandangkn aku x kena..aku x pegi la..tp aku bkn pandai sgt math..cume x sedar diri n mls nk pegi..sono kawari(sbg ganti) aku tido kt bilik sementara kwn lain tgk cite wanted kat bilik aku..ape nk jd ngan aku..aku pun x tw..adeii..(bile ko nk bgun danial oiii!!!!)

2 Commento:

pja_chan said...

woih
niat da lari da tu
ade ke patut xnak miss tgok muka snsei kehkeh~

D.a.n.i.a.l said...

ahahaha..pencetus smgt la katekan..