Saturday, April 11, 2009

kyou wa ahad desyone.....

biasela..hari ahad...sume lmbat..bgun lmbat, mkn lmbat, wat kje lmbat..everythin' la kireny..tp..aku ngan rummate aku n apih..brtekad nk jogging pg tadi..so..kami pakse mate yg cm da kne gam ni, bsuh muke ala kadar, pkai kasut..n trus tawaf pdg kt um tu...senak jgk perut aku ngan asid laktik..lme x jogging..wan lak wat muke dono je disebabkn beliau sememangny long-distance runner..stakat pdg um tu biase la kot..aku ngan apih ni da sakit perut..tp tabah jgk la nk abis kn tawaf tu..so..akhirny abis la jgk...pastu kitorang pun g shokudo n mkn mnasik lemak + teh tarik..smbil cakap2 psal seikatsu kt aaj..n jgk virus yg kian menular di aaj..adei..blk dr sarapan tu..aku blk bilik dan wat jumbi nk bsuh bju ngan rummate...ahaha...kokode owari ni shimasu..aku nk bce eyeshield21...ehehehehehe.....

2 Commento:

undrgnd said...

virus nie perlu dbndung abes-abesan..
bkn stkt kt wing kte je..
smpi wing laen dh tersebar.
hohoho

.ein said...

apebende la virus korg ni? bahaye2.haha